2014 startet godt for BilBasen
Visninger af forhandlerbiler er steget med 31 procent fra december til januar.
- Vores visninger af forhandlernes biler er steget med 31 procent fra december til januar, og interessen er fortsat ind i februar, fortæller Andrew Whitehair, direktør for BilBasen, Bilinfo og DBAs bilsektion.
BilBasen har udnyttet erfaringerne fra efterårets store marketingkampagne og udvidet visningerne af forhandlernes biler på de største danske websites såsom Eb.dk, Jyllands-Posten og Børsen samt på Facebook.
- Vi kan konstatere, at der i øjeblikket er en stor interesse for brugtbiler, især de større modeller, og vi har fokus på at eksponere forhandlernes biler på de internetsider, som forbrugerne besøger. Derfra bliver de ledt over på BilBasen for den videre søgning, og dét virker, forklarer Andrew Whitehair.
Årets første markedsføringskampagne var startskuddet på en hel række af kampagner fra BilBasen. Forårskampagnen, der starter i marts, bliver årets største, og vil igen have fokus forhandlerbilerne. Alt i alt er BilBasens marketingbudget det største nogensinde.