Axalta Coating Systems lancerer ny identitet
Global leverandør af overfladebehandling præsenterer nyt udseende.
Det nye logo fremhæver Axaltas navn samt dets fokus på performance og vil udgøre et konsistent og klart symbol for virksomheden og de produkter og serviceydelser, Axalta leverer til over 120.000 kunder i 130 lande.
- Vi er overordentligt glade for vores nye look, og hvad det siger om vores fremtid. Det personificerer, hvor vigtigt det er for os at udvikle os på markedet og, hvordan vi sætter fokus på kunderne og tilbyder en spændende mærkeportefølje, forklarede Axaltas bestyrelsesformand og adm. direktør Charles Shaver.
Axalta udvikler overfladebehandlinger til en forskelligartet kundebase og er førende inden for fire centrale markedssegmenter.
Virksomheden leverer maling til automobiloriginaludstyr (OEMer) og har godkendelse til brug af dets produkter fra mange førende OEMer. På markedet for omlakering af biler er flagskibsmærkerne Standox, Spies Hecker og DuPontTM Refinish, samt regionale og nationale mærker, med til at gøre Axalta til den største globale
leverandør af maling til auto- og pladeværksteder.
- Vores 35 driftscentre fokuserer på at fremstille førsteklasses overfladebehandlinger og er placeret tæt på vores kunder på fire kontinenter, for at tilsikre, at vi kan reagere hurtigt på deres behov. For eksempel har vi netop offentliggjort vores beslutning om at bygge et nyt anlæg i Kina, som skal levere til det voksende bilmarked dér, sagde Shaver.