Det kan være svært at gennemskue forskellen på listepriser, intropriser, kampagnepriser, "uofficielle" rabatter, unaturligt lave startpriser og andre krumspring for at sælge varen. Men der er hjælp at hente i Bil Revyen på 212 sider fra Benjamin Media. I år har redaktionen bag det årlige opslagsværk nemlig sat fokus på at omtale aktuelle kampagnetilbud og særligt gode køb, mens bilimportørernes officielle listepriser er angivet i den store datasektion bagest i bogen. Målet er at give læseren et overblik.
Bil Revyen 2014 bringer omtale af alle nye personbiler på det danske marked i 2014 med fotos, i alt 522 nye biler og 10 flotte konceptbiler, samt alle de nye el- og hybridbiler. I overskuelig form vises bilernes forbrug, mål og tekniske opbygning, vurderinger af sikkerhed og aktuel garanti på mekanik, lak og rust.
I separate afsnit findes data og specifikationer på mere end 1500 nye biler, ligesom man finder et leksikon med alle de tekniske udtryk oversat til almindeligt dansk.