23948sdkhjf

Eurodeal smider Autoparts

Eurodeal A/S bliver det nye navn per 1. juni, og dermed sættes flere tiltag i gang.
I forbindelse med navneskiftet, er der etableret en ny hjemmeside, som kan ses på www.eurodeal.dk.

- Ideen bag hjemmesiden er at synliggøre Eurodeal væsentligt mere end tidligere. Nu får man et klart billede af, hvilke områder Eurodeal opererer indenfor, og desuden er personalet nu at finde på hjemmesiden, således at vores kunder får et klart overblik over, hvem de skal kontakte, og hvem de handler med, udtaler Dorethe Hansen fra marketing og kommunikation.

Baggrunden for navneændringen er et led i at videreudvikle firmaet og danne en tidssvarende og visuel platform for derigennem at skabe genkendelighed og meget gerne et brand inden for autobranchen. Med det nye navn/logo ønsker Eurodeal at synliggøre virksomhedens værdier, og derfor er navnet og logoet enkelt, farverne stærke, og den røde cirkel signalerer dynamik og aktivitet, oplyser en pressemeddelelse fra firmaet.

- Det er sådan autobranchen skal se Eurodeal fremover, udtaler direktør Michael Ullerup.

- Hos Eurodeal er kunden altid i centrum, intet er vigtigere end vores kunder, og derfor må alt, vi foretager os, gøres med udgangspunkt i kundernes ønsker og behov. Medarbejderne er Eurodeals vigtigste ressource, og vi mener, at sammenhold, tillid og stort engagement har væsentlig betydning for at opfylde kundernes ønsker og behov, tilføjer han.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.062