23948sdkhjf

Glemmer du, så husker vi det ord for ord

HVER UGE BLIVER nærværende fagblad bladret og læst ihærdigt rundt hos landets autoforhandlere og værksteder, hos grossister og andre dele af autobranchen. På redaktionen lægger vi megen energi i at servere nyheder, baggrund, tendenser og analyser. Ikke desto mindre må vi erkende, at mange ting hurtigt går i glemmebogen. Derfor er det altid en fornøjelse, også for os selv, at bladre tilbage og se, hvad vi egentlig har bragt af historier og artikler i løbet af det forgangne år, når vi, traditionen tro, sammenstykker Året Der Gik, som folder sig ud over otte sider i den sidste udgave af Motor-magasinet inden jul og nytår. Vi håber, at det også er en lige så stor fornøjelse for læserne at se denne fag-udgave af Hvornår var det nu det var? – vi skal nok forskåne jer for De Ringer - Vi spiller.

EN AF DE SAGER, vi har behandlet i denne uges fagblad, og som tilsyneladende får et efterspil, vi skal følge, er sagen om seler i institutionsbusser og større taxier. Her har en årvågen aktør i autobranchen fundet ud af, at eftermonterede seler ikke holder ved sammenstød. Eller rettere; de gamle sæder og befæstigelser holder ikke, når nogen bliver spændt fast. Det er naturligvis et problem. Men hvad der er et større problem er, at synsmyndighederne tilsyneladende ikke har magtet at gøre noget ved sagen. Trafikstyrelsen står for skud, og transportministeren har bedt om en redegørelse over, hvad der er foretaget i sagen. Vi vender tilbage til denne og andre sager i det nye år, når vi begynder på en frisk, tilmed i nye grafiske klæ’r og med nye initiativer.

Glædelig jul og godt nytår!
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078