23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Autotorvet-direktør: Vi har aldrig forsøgt at vildlede vores kunder

Autotorvets direktør fastholder, at reklamationsretten altid har været gældende, og siger, at kunder, der føler sig vildledt om garantiforsikringer, kan rette henvendelse.

Rettelse 13.38: I en tidligere version af artiklen lød rubrikken: "Autotorvet-direktør: Kunder kan få penge tilbage for garantiforsikring." Det er ikke korrekt. Autotorvets direktør har i stedet udtalt, at kunderne kan henvende sig, hvis de mener grundlaget for købet af forsikringen er forkert.

Tirsdag skrev Motor-magasinet, at Autotorvet-kunder, der havde købt en bil og fået at vide, at der ikke var reklamation på bilen, ifølge FDM kunne rette et krav direkte mod forhandleren, som i DR Kontants udsendelse udtaler, at der altid har været tale om kommissionssalg, hvor forhandleren står for reklamationsretten.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.11|