Både AD Danmark og dets ejer, T. Hansen Gruppen, har i det seneste år haft massiv vind i sejlene, som man kunne bevidne i de to selskabers seneste årsregnskaber.
Hos AD Danmark har det især været værkstedskonceptet Castrol Service, der har braget frem i en grad, så den på lidt over to år allerede tæller næsten 150 medlemsværksteder.
CarSpot-kæde...
AD Danmarks ”ukendte” værkstedskæde skal ud af skyggen: - Der er afsat et stort beløb
Autogrossisten AD Danmark har de seneste år haft stor succes med udrulningen af værkstedskonceptet Castrol Service. Men det er måske sket lidt på bekostning af grossistens anden kæde, CarSpot, erkender adm. direktør Nikolaj Jacobsen.

T. Hansen-ejer, Bent Jensen, tv. og adm direktør i koncernens autogrossist AD Danmark, Nikolaj Jacobsen. Han har en plan om at værkstedskæden CarSpot skal frem i rampelyset igen. Foto: Claus Fisker
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement