23948sdkhjf

AD Danmarks ”ukendte” værkstedskæde skal ud af skyggen: - Der er afsat et stort beløb

Autogrossisten AD Danmark har de seneste år haft stor succes med udrulningen af værkstedskonceptet Castrol Service. Men det er måske sket lidt på bekostning af grossistens anden kæde, CarSpot, erkender adm. direktør Nikolaj Jacobsen. 
Både AD Danmark og dets ejer, T. Hansen Gruppen, har i det seneste år haft massiv vind i sejlene, som man kunne bevidne i de to selskabers seneste årsregnskaber.

Hos AD Danmark har det især været værkstedskonceptet Castrol Service, der har braget frem i en grad, så den på lidt over to år allerede tæller næsten 150 medlemsværksteder.

CarSpot-kæde...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.187