En lang stribe hjemmesider blandt landets bilforhandlere har en lille, næsten usynlig signatur i bunden af siden.
CarAds, står der.
Og det odenseanske software- og marketingbureau, der leverer digitale løsninger til autobranchen, har da også formået at sparke døren ind til branchen i en grad, så et underskud på 262.000 kr. er vendt ti...
Overskud til bilforhandlernes hjemmeside-snedker: - Mere fokus på produktudvikling end bundlinje
Selskabet CarAds, der laver hjemmesider for bilforhandlere, vender underskud til overskud i det seneste årsregnskab. Det er imidlertid ikke det vigtigste, siger adm. direktør Anders Brogaard.

Anders Brogaard, tv. viser systemet til en af kunderne, Camilla Lajer Bergholdt, fra Matchbiler i Aarhus. Foto: PR
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement