23948sdkhjf

Citroën- og Opel-bilsalg dykker med over 95 pct.: - Rammer Wismo på et meget kritisk tidspunkt.

Nyvognssalget er nærmest gået i stå på to af Wismo Groups mest populære mærker. Det rammer importørvirksomheden på et kritisk tidspunkt, vurderer brancheanalytiker
Wismo Group (Wismo) har indtil videre i år oplevet et kæmpemæssigt dyk i nyvognssalget på tværs af sine mest populære mærker, og ifølge René Tønder, brancheanalytiker og direktør i konsulentvirksomheden AutoInc, rammer det på et kritisk vigtigt tidspunkt for importøren.

I februar måned blev der solgt 18 Citroën-biler og 21 Opel-biler mod henholdsv...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.706