23948sdkhjf

Peugeot-kunder klager til Forbrugerombudsmanden: - Jeg køber ikke fra den importør igen

Den sløjfede garantikampagne på Peugeot E-3008 har ført til stærkt utilfredse kunder, der nu går til Forbrugerombudsmanden, da de føler sig vildledt af markedsføring fra importøren Wismo Group
En række klager fra Peugeot-kunder er sendt i retning af Forbrugerombudsmanden.

Kunderne er utilfredse med Peugeot-importøren, Wismo Group, der havde reklameret med otteårs serviceaktiveret garanti på den nye Peugeot E-3008. Flere kunder har købt bilen i den tro, at garantien ville følge med, men kampagnen blev pludseligt sløjfet, og alle spor af ...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079