En række klager fra Peugeot-kunder er sendt i retning af Forbrugerombudsmanden.
Kunderne er utilfredse med Peugeot-importøren, Wismo Group, der havde reklameret med otteårs serviceaktiveret garanti på den nye Peugeot E-3008. Flere kunder har købt bilen i den tro, at garantien ville følge med, men kampagnen blev pludseligt sløjfet, og alle spor af ...
Peugeot-kunder klager til Forbrugerombudsmanden: - Jeg køber ikke fra den importør igen
Den sløjfede garantikampagne på Peugeot E-3008 har ført til stærkt utilfredse kunder, der nu går til Forbrugerombudsmanden, da de føler sig vildledt af markedsføring fra importøren Wismo Group

På Peugeot Danmarks hjemmeside 17. april 2024 udtalte daværende Peugeot Danmark-direktør, Christian Haugaard, at bilen ville blive lanceret med otte års serviceaktiveret garanti. Garantien fulgte dog ikke med i købet af bilen, selvom det var blevet markedsført, og det er kunder utilfredse over. Foto: WaybackMachine screenshot fra Peugeot.dk
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement