Tidligere var det nok at annoncere i den lokale ugeavis med løfter om balloner og pølser for at lokke kunderne forbi forretningen.
Men kunderne i dag er i stadig stigende grad blevet digitale og finder de fleste oplysninger om et kommende bilkøb på nettet. Derfor gælder det om at lokke bilkøberne hen til ens egen hjemmeside. Men forhandlerne famle...
Forhandlerne famler i blinde – aner ikke hvor de digitale besøgende kommer fra
Størstedelen af bilforhandlere mangler grundlæggende indsigt i deres kunders digitale rejse og effekten af deres markedsføringsinvesteringer. ”En alarmerende tendens,” mener digital aktør.
Det er blevet betydeligt vanskeligere for en webansvarlig at hitte rede i, hvor de besøgende har været, før de landede på forhandlerens hjemmeside Foto: Getty Images/iStockphoto
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement