Råt for usødet: Ny vision for skadesområdet
Der er brug for en ny vision for skadesområdet. En vision, hvor forsikringsselskaber sammen med værksteder investerer i fremtidens teknologi. Men også en vision, hvor bilproducenter har et mere tidssvarende syn på skadesområdet.
For nogle uger siden valgte vi i DI Bilbranchen undtagelsesvist at gå ud med en bred kritik af forsikringsselskaberne. Budskabet var og er, at der er brug for et skifte i den måde, forsikringsselskaberne ser skadesområdet. I stedet for at tænke med udgangspunkt i eksisterende systemer og et ensidigt fokus på timepris, bør selskaberne se på området ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer