- Vi kommer til at spise mere og mere af de andres kage. Hver eneste dag stjæler vi en kunde eller to, og vi præsenterer nærmest en ny leverandør hver måned. Så der er ingen begrænsning på, hvor vi ser os selv henne.
Sådan siger chef for AD Danmark, Nikolaj Jacobsen, ovenpå nyheden om, at den thansen-ejede autogrossist får femdoblet pladsen til dæ...
AD Danmark varsler dæk-offensiv: - Vi kommer til at spise de andres kage
Den thansen-ejede autogrossist AD Danmark varsler en øget satsning på dæk, når et nyt kæmpelager står klar til næste sommer. Flere brands, flere størrelser og bedre tilgængelig skal tage en bid af konkurrenternes kage, siger chef Nikolaj Jacobsen.
Chef for AD Danmark, Nikolaj Jacobsen, glæder sig til det nye topmoderne logistikcenter, der skal give AD Danmark endnu flere muskler især på dæk-siden. Foto: PR
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer