23948sdkhjf

Nio får ny salgsdirektør i Danmark: Vi er nødt til at sælge flere biler

Salget af kinesiske Nio er minimalt efter et år i Danmark. Nu prøver Nio med en ny kommerciel chef ved roret og konkrete salgsmål. Den tidligere salgsdirektør valgte selv at stoppe efter uenighed om prisstrategien
Artiklen er opdateret med en kommentar fra den tidligere salgsdirektør hos Nio, Rasmus Huus.


Danskerne tøver med at købe de kinesiske luksusbiler fra det nye mærke, Nio. Efter et år på markedet har salget svigtet, så derfor skal strategien ændres. I spidsen står nu Anja Bruun Meineche. Hun varsler ny strategi for salget, for næste år skal der sæl...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125