Hvert brugt minut på at shoppe rundt for at spare lidt på reservedele er spildt – og gavner ikke bundlinjen.
Denne klare holdning kommer fra indehaver af Auto Teknik A/S i Sæby, Christian Mørup Rytter. Han vil dermed gerne dele et opråb til sin kolleger i branchen. Dels på grund af fremkomsten af nye grossister og leverandører inden for autodele, ...
Værkstedsejer: Det bider sig i halen at shoppe rundt efter billige reservedele
Hvis værksteder jagter lav pris og vægter det over loyalitet hos en fast leverandør, bliver det rigtig dyrt på den lange bane. Det mener værkstedsindehaver Christian Mørup Rytter, som ser kolleger undergrave egen forretning og skade branchen ved at støve rundt efter billige reservedele.

Christian Mørup Rytter opfordrer sine værkstedskolleger til at være loyale overfor deres reservedelsleverandør i stedet for at shoppe rundt. Foto: Kim Lesanner
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer