23948sdkhjf

Værkstedsejer: Det bider sig i halen at shoppe rundt efter billige reservedele

Hvis værksteder jagter lav pris og vægter det over loyalitet hos en fast leverandør, bliver det rigtig dyrt på den lange bane. Det mener værkstedsindehaver Christian Mørup Rytter, som ser kolleger undergrave egen forretning og skade branchen ved at støve rundt efter billige reservedele.
Hvert brugt minut på at shoppe rundt for at spare lidt på reservedele er spildt – og gavner ikke bundlinjen.

Denne klare holdning kommer fra indehaver af Auto Teknik A/S i Sæby, Christian Mørup Rytter. Han vil dermed gerne dele et opråb til sin kolleger i branchen. Dels på grund af fremkomsten af nye grossister og leverandører inden for autodele, ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078