23948sdkhjf

Autoproff forventer markant vækst efter tysk partnerskab

Danske Autoproff solgte sidste år majoriteten af selskabet til tyske AutoScout24. Det har betydet udgifter til samkøring af de to virksomheder, men potentialet er enormt, lyder det fra topchef Jesper Ratza.
Kigger man i det seneste årsregnskab for den danske B2B-handelsplatform for brugte biler, Autoproff, står det klart, at sidste år ikke var helt som vanligt.

Auction Group A/S, der er selskabet bag Autoproff har nemlig oplevet et fald i bundlinjen fra 21,9 mio. kr. til 287.000 kr. i 2022.

Til gengæld er omsætningen løftet med over 180 millioner kr...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.663