23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fisker ignorerer danske kunder

Danskere, der har forudbestilt en Fisker Ocean kan ikke få oplyst, hvornår bilerne bliver leveret. Spørgsmålet er, om kunder, der springer fra, overhovedet kan få deres penge tilbage. Selv er Fisker tavse for de ventende kunder får ingen informationer.

Dårlige regnskaber. Biler der endnu ikke er leveret og danske kunder, der ikke kan få at vide, hvornår deres Fisker Ocean bliver leveret. Dertil skal lægges svirrende ryger om grundlæggende fejl på software i bilerne samt biler, der forlader fabrikken i Østrig uden udstyrsdetaljer.

Hvor mange danskere, der venter på Henriks Fisker bil, er det ikke muligt at finde ud af, for Fisker Inc. ellers velsmurte PR-maskine hylder envejskommunikation. Fisker informerer om, hvad Fisker gerne vil have, at medierne skriver om Fisker og selv stiller Henrik Fisker velvilligt op til interviews, hvis ellers emnet passer ind i strategien og ikke skaber støj i forhold til investorerne. Når medier selv henvender sig med spørgsmål, bliver de mødt af tavshed. Motor-magasinet har gentagende gange henvendt sig uden resultat med spørgsmål og samme kommunikations-mønster gør sig gældende, når ventende kunder henvender sig.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.111