23948sdkhjf

Forøget rentabilitet gennem effektiv værkstedsdrift til en ATTRAKTIV lav pris

Alle autoværksteder – store som små – ønsker at drive en sund forretning. Særligt hos de mindre værksteder kniber det med at holde fokus på både værkstedseffektivitet, teknologisk udvikling, øget digitalisering, salg og kundefastholdelse. Det er nærmest en umulig opgave, men med værkstedsstyringssystemet Gplan, bliver opgaven væsentligt nemmere – og varetages i ét system med direkte integration til et utal af systemer.

Findes der ikke andre værkstedssystemer på markedet? Jo, men intet andet er så brugervenligt, fleksibelt og har så mange integrationsmuligheder som Gplan. Arbejdsprocesser som tilbudsgivning, kampagner, kundekontakt via SMS og e-mail, kundebookinger, arbejdskortoprettelse, reservedelsbestilling, fakturering og regnskabsførelse udføres alle i Gplan.

Tilbudsgivning har aldrig været nemmere

Udarbejdelse af tilbud foregår på rekordtid. Nye kunder og deres køretøjer oprettes med få klik ved brug af telefonnummer og nummerpladeopslag. Herefter udvælges arbejdsopgave – eksempelvis 80.000 km eftersyn. Information om arbejdstid, nødvendige reservedele, væsketyper og fyldmængder overføres til tilbuddet. Både på totalprisen og/eller på linjeniveau kan priser ændres og rabatter gives.

Fra tilbud til opgaveklargøring med et snuptag

Tilbud konverteres i et snuptag til et arbejdskort samtidigt med at reservedelene bestilles. Kundens accept af tilbuddet kan naturligvis også ske digitalt via SMS eller e-mail. Opgaven tildeles en eller fl ere medarbejdere – evt. underleverandør – og registreres i kalenderen. I Gplans udlejningsmodul reserveres evt. lånebil til kunden og lejekontrakt hvor kunde- og lånebilsinformation automatisk er udfyldt oprettes. Kunden modtager automatisk en påmindelse forud for værkstedsbesøget.

Alt du har brug for, for effektiv udførelse af arbejdet

Ifm. udførelse af serviceopgaver tilbyder Gplan både serviceskemaer til udskrift og udfyldelse på computer/tablet/smartphone. Endvidere tilbydes integration til registrering i OEservicebøger og Digital Servicebook.

I tilfælde hvor der er brug for billeddokumentation kan dette ske direkte fra tablet eller smartphone. Endvidere findes der også direkte integration til tekniske data på det specifikke køretøj, som naturligvis forudsætter et abonnement.

Kundefakturering og betaling

Så snart bilen er færdig til afhentning modtager kunden også automatisk besked herom. Ved afhentning er fakturaen klar til betaling, men kan også fremsendes via SMS eller mail og betales med MobilePay.

Hurtigt overblik over arbejdseffektivitet og rentabilitet

Foruden almindelig komme og gå registrering af medarbejdere registreres tiden på opgaveløsning også i Gplan ved simpel ind- og udstempling. De opsamlede data anvendes i arbejdseffektivitetsmodulet, der giver overblik over effektiviteten. I Gplans rapportmodul har du også mulighed for at danne rapporter, der giver dig et indblik i din rentabilitet og indikation for, hvor du kan optimere din drift.

Opfyld lovkravene til den nye bogføringslov

Med Gplans integration til e-conomic eller UniConta opfylder du bogføringsloven.I baggrunden og helt automatisk bogføres alle transaktioner i dit økonomisystem som bogholderen og revisoren har adgang til ifm. momsindberetning, regnskabsaflæggelse osv.

Forøg salget og kundeloyaliteten

Arbejdet med salg understøttes gennem Gplans modul til rapportgenerering, kampagner og online booking på egen hjemmeside. Du får her et væld af værktøjer til at igangsætte og effektivisere dit salgsarbejde.

Og der er meget mere at fortælle…

…og det gør vi gerne med udgangspunkt i dit værksted og dine behov. Få et indblik i hvordan du med Gplan kan reducere dine omkostninger, øge din effektivitet og forbedre indtjeningen.

Kontakt Thomas Jørgensen på tlf.: 2192 7178 eller mail: tj@auto-g.dk for yderligere information. Du kan også scanne nedenstående kode for at læse mere.

TI GODE GRUNDE TIL AT VÆLGE GPLAN

  • Lynhurtig kunde- og køretøjsoprettelse - vha. telefonnummer og registreringsnummer
  • Lynhurtig tilbudsgivning - vha. information om arbejdstid, reservedele, væsketyper og fyldmængder
  • Lynhurtig konvertering af tilbud til arbejdskort, ressourceallokering, reservedelsbestilling, kalenderbooking og lånebil
  • Automatisk kundepåmindelse via SMS
  • Effektiv udførelse af arbejdet - vha. elektroniske serviceskemaer, registrering i digitale servicebøger, billeddokumentation og integration til tekniske data
  • Automatisk færdigmelding via SMS
  • Lynhurtig fakturering via SMS eller e-mail med mulighed for MobilePay
  • Lynhurtigt overblik over arbejdseffektivitet og rentabilitet
  • Opfyldelse af bogføringsloven og automatisk bogføring - ved brug af e-conomic eller UniConta-økonomisystem
  • Værktøj til effektiv forøgelse af salget og kundeloyaliteten

Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.296