23948sdkhjf

Polestar åbner rådgivningshus og ansætter ti nye medarbejdere

Ti nye Polestar Advisors vil svare på spørgsmål og rådgive eksisterende Polestar-kunder om deres biler. De vil sidde sammen med resten af det danske Polestar-team på kontoret i Søborg
Det kinesisk ejet elbilmærke Polestar har ansat ti nye medarbejdere i Danmark til at drive virksomhedens nyoprettede Customer Engagement Center, der skal fungere som dansk rådgivningscenter..

Det nye center skal hjælpe med at svare på spørgsmål og rådgive eksisterende Polestar-kunder om deres biler. Det vil fra start være muligt at kontakte teamet...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Vidensbank samler råd og tips for brug af Autotaks
Stor Mercedes-forhandler om muligt salg: ”Processen er i gang”
Kinesisk prestige-forhandler stærkt forsinket
Otte konkurser i autobranchen i maj
SKAD lægger pres på prisregulering af lakmateriale
Ny klasse styrker tro på dansk Le Mans-sejr
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094