Det kinesisk ejet elbilmærke Polestar har ansat ti nye medarbejdere i Danmark til at drive virksomhedens nyoprettede Customer Engagement Center, der skal fungere som dansk rådgivningscenter..
Det nye center skal hjælpe med at svare på spørgsmål og rådgive eksisterende Polestar-kunder om deres biler. Det vil fra start være muligt at kontakte teamet...
Polestar åbner rådgivningshus og ansætter ti nye medarbejdere
Ti nye Polestar Advisors vil svare på spørgsmål og rådgive eksisterende Polestar-kunder om deres biler. De vil sidde sammen med resten af det danske Polestar-team på kontoret i Søborg
PR

Henrik Bang, adm. direktør for Polestar i Danmark, som har ansat ti nye medarbejdere til det nyoprettede Customer Engagement Center, der skal fungere som dansk rådgivningscenter. Foto: PR
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer