UTILFREDSHED Én dårlig oplevelse - så falder 18 procent af kunderne fra.
Sådan ser det ud, når man kigger på mærkeværkstedskunderne, som har haft en dårlig værkstedsoplevelse. Det er en hård realitet, men det går simpelthen ikke længere, at man ikke retter op på de dårlige oplevelser.
Ugens tal fra Voxmeter viser nemlig, at bare én dårlig opl...
Så mange kunder vælger nyt værksted
En dårlig oplevelse på et værksted får kunderne til at springe fra, viser ugens Voxmeter.
Èn dårlig oplevelse med værkstedet, så falder 18 procent af kunderne fra, viser ugens analyse fra Voxmeter.
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer