Volkswagen har på den internationale biludstilling i Beijing torsdag introduceret et nyt elektrisk bilmærke til det kinesiske marked, ID.UX, og afsløret et koncept med nyt look, som overfor især yngre kunder skal genvinde markedsandele på verdens største bilmarked. Det skriver Automotive News.
Desuden blev konceptet, kaldet ID Code, vist som ...
Volkswagen lancerer nyt og ungdommeligt elbilmærke til det kinesiske marked
ID.UX skal generobre markedsandele fra især rivaler som BYD. VW samarbejder med Xpeng og SAIC for at nedbringe produktionstid og omkostninger.
VW Code er yders aerodynamisk designet med næsten flade tagrælinger og en tagspoileren med et mellemrum , så luften kan strømme optimalt under. Foto: PR
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer