23948sdkhjf

Markant flere bilejere vil vælge Tesla næste gang

Konsulenthuset Loyalty Group har undersøgt interessen for at købe en Tesla, efter 13. januar. Adm. direktør Mikkel Korntved har aldrig tidligere set så markant en stigning.
Teslas prishug 13. januar kan direkte aflæses af Konsulenthuset Loyalty Groups seneste datahøst. Firmaet er i gang med at indsamle data til det årlige AutoIndex og har hentet data om netop Tesla og interessen for at købe det mærke henholdsvis før og efter 13. januar, som var dagen, hvor den amerikanske elbilsproducent nedsatte priserne på Model 3 o...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Dansk firma hovedsponsor på Le Mans
Nye bestyrelsesformænd hos Uggerhøj og Henrik Wessel
Clever tilfreds med konkurrencen på lademarkedet
Luksusbilhuset My Garage udvider med ny partner
Autobranchen venter på svar om takseringsbetaling
Med ny leverandør af lak: Nu får skadeskoncern langt flere biler igennem
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.219