Markant flere bilejere vil vælge Tesla næste gang
Konsulenthuset Loyalty Group har undersøgt interessen for at købe en Tesla, efter 13. januar. Adm. direktør Mikkel Korntved har aldrig tidligere set så markant en stigning.
(c) dpa-Zentralbild POOL

Mens 2,56 procent før den 13. januar var interesseret i at købe en Tesla næste gang, der skulle købes ny bil, var tallet efter prisnedsættelsen vokset til 4,05. En stigning på 58 procent. Foto: PR
Teslas prishug 13. januar kan direkte aflæses af Konsulenthuset Loyalty Groups seneste datahøst. Firmaet er i gang med at indsamle data til det årlige AutoIndex og har hentet data om netop Tesla og interessen for at købe det mærke henholdsvis før og efter 13. januar, som var dagen, hvor den amerikanske elbilsproducent nedsatte priserne på Model 3 o...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer