23948sdkhjf

Så skal støvet børstes af Stahlwille

160-årige tyske Stahlwille har startet en fornyelse. Rebranding skal gøre virksomheden kendt for anden end momentværktøj.
Selvom værktøjsproducenten Stahlwille har en 160-års fødselsdag frisk i bagagen, trykker alderen ikke i forhold til aktiviteter både på kort og lang sigt. Firmaet er nemlig i fuld gang med at en større rebranding af virksomheden samt nye, målrettede tiltag over for såvel grossister som slutbrugere.

Faceliftet omfatter alt fra logo og hjemmesi...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Dansk firma hovedsponsor på Le Mans
Nye bestyrelsesformænd hos Uggerhøj og Henrik Wessel
Clever tilfreds med konkurrencen på lademarkedet
Luksusbilhuset My Garage udvider med ny partner
Autobranchen venter på svar om takseringsbetaling
Med ny leverandør af lak: Nu får skadeskoncern langt flere biler igennem
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11