Selvom værktøjsproducenten Stahlwille har en 160-års fødselsdag frisk i bagagen, trykker alderen ikke i forhold til aktiviteter både på kort og lang sigt. Firmaet er nemlig i fuld gang med at en større rebranding af virksomheden samt nye, målrettede tiltag over for såvel grossister som slutbrugere.
Faceliftet omfatter alt fra logo og hjemmesi...
Så skal støvet børstes af Stahlwille
160-årige tyske Stahlwille har startet en fornyelse. Rebranding skal gøre virksomheden kendt for anden end momentværktøj.
PR-foto

- Vores momentværktøj er bredt anerkendt, og vi skal bruge vores succes her som springbræt til at udbrede vores øvrige produkter, siger Anders Gram, adm. direktør i Stahlwille Nordic. Foto: PR PR-foto
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer