23948sdkhjf

Toyota Danmark og Suzuki Bilimport får hug for vildledende markedsføring

Forbrugerombudsmanden kritiserer Toyota Danmark og Suzuki Bilimport for vildledende markedsføring. Selv mener de to parter, at sagen er noget mere kompliceret end som så.
Toyota Danmark og Suzuki Import har benyttet budskaber i markedsføringen, der fik deres produkter til at fremstå, som om de er mindre skadelige for miljøet, end de faktisk er. 

Det vurderer Forbrugerombudsmanden, der nu har indskærpet reglerne om vildledning over for virksomhederne.

En virksomhed må nemlig ikke påstå, at virksomhedens produk...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.111