23948sdkhjf

Gode råd før FTZ-messen: Sådan får man kontakt i mylderet

Der er indtryk fra alle kanter til en messe som den FTZ holder i Odense de kommende dage, så det kan være svært at fange den enkeltes opmærksomhed. To ”PowerLadies” har fundet deres måde at gøre det på.
Man kan jo godt sætte sig selv i spil, som Jannie Nielsen fra Flex1One formulerer det, når der skal kommunikeres budskaber – som fx på FTZ Messen i Odense.

Jannie Nielsen har været ansat otte år hos Flex1One – først som marketingkoordinator – og nu som marketing- og HR-manager. Om ideen ”PowerLadies” fortæller hun: 

- At sætte sig selv i spi...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.126