23948sdkhjf

Gode råd før FTZ-messen: Sådan får man kontakt i mylderet

Der er indtryk fra alle kanter til en messe som den FTZ holder i Odense de kommende dage, så det kan være svært at fange den enkeltes opmærksomhed. To ”PowerLadies” har fundet deres måde at gøre det på.
Man kan jo godt sætte sig selv i spil, som Jannie Nielsen fra Flex1One formulerer det, når der skal kommunikeres budskaber – som fx på FTZ Messen i Odense.

Jannie Nielsen har været ansat otte år hos Flex1One – først som marketingkoordinator – og nu som marketing- og HR-manager. Om ideen ”PowerLadies” fortæller hun: 

- At sætte sig selv i spi...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Create trial subscription
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Undersøgelse skal fælde forsikringsbranchens automatsvar
Årets Bil-galleriet: Da ID.Buzz løb med det hele
Masser af overraskelser på listen over novembers bedst sælgende biler
Sådan sælges og serviceres de nye elbilmærker: Et elektrisk kludetæppe af løsninger
Corona afblæser Formel 1-grandprix i Kina næste år
Salgschef: Jeg handler ikke med biler - jeg handler med mennesker
Andre Nordiske Medier
Transportmagasinet
Leder IDAG
Søfart

Send til en kollega

0.125