Det er købers marked nu, mod hidtil sælgers. Derfor er Bilbasen i disse dage i luften med en forbrugerrettet marketingkampagne på tv og en række sociale medier for at sætte gang i slutsedlerne ude hos forhandlerne.
Det er nu købers marked. Og vores målsætning er, at kampagnen sætter fokus på brugtbilmarkedet og udstiller mulighederne for at gøre ...
Købers marked: Stor marketingkampagne for brugtbiler skudt i gang
Forbrugernes muligheder på brugtbilmarkedet er i fokus hos Bilbasen, der vil speede salget op hos bilforhandlerne med en kampagne her i efterårsferien.
Forbrugerne bliver nu gjort opmærksom på, at det er købers marked for bilkøb gennem Bilbasen/Schibsted Danmarks kampagne på tv og sociale medier. Foto: PR Foto: PR
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer