23948sdkhjf

Købers marked: Stor marketingkampagne for brugtbiler skudt i gang

Forbrugernes muligheder på brugtbilmarkedet er i fokus hos Bilbasen, der vil speede salget op hos bilforhandlerne med en kampagne her i efterårsferien.
Det er købers marked nu, mod hidtil sælgers. Derfor er Bilbasen i disse dage i luften med en forbrugerrettet marketingkampagne på tv og en række sociale medier for at sætte gang i slutsedlerne ude hos forhandlerne.

Det er nu købers marked. Og vores målsætning er, at kampagnen sætter fokus på brugtbilmarkedet og udstiller mulighederne for at gøre ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.266