23948sdkhjf

AutoMesters Ankersen: - Vi vinder på at gøre det bekvemt at være kunde hos os

At tilbyde kompetent faglighed og troværdighed plus lette digitale ydelser er vejen til kunden, vurderer AutoMesters kædechef.
Jan Ankersen, kædechef, AutoMester, ser vejen til at fastholde bilejere som kunder hos AutoMester – også når kunden går over til en elbil. Ankersen forklarer:

- Grundet situationen omkring mangel på levering af nye biler, er der travlt på vores værksteder.

- Vi hjælper den enkelte bilejer med at holde den måske lidt ældre bil kørende, og det er h...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Create trial subscription
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
T. Hansen går i land i Sverige: Flere butikker allerede på vej
Snart sælger de kun elbiler: Alfa skærper kundeoplevelsen med lang garanti
CarPeople gafler tidligere Citroen-forhandler
Olieprisen dykker igen: Benzinpris ligger omkring nytårsniveau
Jason Watt skifter hest: Får to nye jobs
Bilimportører raser mod kampagne for delebiler
Andre Nordiske Medier
Transportmagasinet
Leder IDAG
Søfart

Send til en kollega

0.142