Jan Ankersen, kædechef, AutoMester, ser vejen til at fastholde bilejere som kunder hos AutoMester – også når kunden går over til en elbil. Ankersen forklarer:
- Grundet situationen omkring mangel på levering af nye biler, er der travlt på vores værksteder.
- Vi hjælper den enkelte bilejer med at holde den måske lidt ældre bil kørende, og det er h...
AutoMesters Ankersen: - Vi vinder på at gøre det bekvemt at være kunde hos os
At tilbyde kompetent faglighed og troværdighed plus lette digitale ydelser er vejen til kunden, vurderer AutoMesters kædechef.

Jan Ankersen, kædechef hos AutoMester: - Vi skal holde fast i kunden; også når han eller hun får en elbil. Foto: PR
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement