23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

100 FTZ-medarbejdere styrket i salgspsykologi for at øge kundesamarbejdet

Autogrossisten har afsluttet første runde af et ambitiøst internt uddannelsesforløb, hvor medarbejdere er blevet efteruddannet i salg og salgspsykologi. Det styrker den enkelte og skal skabe tydelig værdi for kunderne.

FTZ vil sætte en ny standard for professionel kundedialog med sin nyligt gennemførte salgsuddannelse, som er udviklet i samarbejde med konsulenthuset Make A Difference (MAD). Uddannelsen, der bærer titlen Salg og Salgspsykologi, markerer et strategisk løft i måden, virksomheden møder kunderne på.

Forløbet er skræddersyet til FTZ’s dagligdag og har haft særligt fokus på praktiske færdigheder inden for blandt andet new bizz, kundeloyalitet og eksekvering. Medarbejderne, der nu har bestået den afsluttende eksamen, står, ifølge salgsledelsen, bedre rustet end nogensinde før til at rådgive og støtte kunderne i deres forretning.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.111|instance-web03