23948sdkhjf

100 FTZ-medarbejdere styrket i salgspsykologi for at øge kundesamarbejdet

Autogrossisten har afsluttet første runde af et ambitiøst internt uddannelsesforløb, hvor medarbejdere er blevet efteruddannet i salg og salgspsykologi. Det styrker den enkelte og skal skabe tydelig værdi for kunderne.
FTZ vil sætte en ny standard for professionel kundedialog med sin nyligt gennemførte salgsuddannelse, som er udviklet i samarbejde med konsulenthuset Make A Difference (MAD). Uddannelsen, der bærer titlen Salg og Salgspsykologi, markerer et strategisk løft i måden, virksomheden møder kunderne på.

Forløbet er skræddersyet til FTZ’s dagligdag og har...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078