FTZ vil sætte en ny standard for professionel kundedialog med sin nyligt gennemførte salgsuddannelse, som er udviklet i samarbejde med konsulenthuset Make A Difference (MAD). Uddannelsen, der bærer titlen Salg og Salgspsykologi, markerer et strategisk løft i måden, virksomheden møder kunderne på.
Forløbet er skræddersyet til FTZ’s dagligdag og har...
100 FTZ-medarbejdere styrket i salgspsykologi for at øge kundesamarbejdet
Autogrossisten har afsluttet første runde af et ambitiøst internt uddannelsesforløb, hvor medarbejdere er blevet efteruddannet i salg og salgspsykologi. Det styrker den enkelte og skal skabe tydelig værdi for kunderne.

Salgsdirektør Anders Voldsgaard Clausen fortæller, at kunderne allerede mærker FTZ-medarbejdernes kompetenceløft med den nye uddannelse. Foto: PR
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement