23948sdkhjf

My Garage og vin – hvor kom den lige fra?

Branding: Bilhuset My Garage lige nord for Vejle importerer ikke bare usædvanlige biler; Lotus fx – de går også usædvanlige veje, hvad branding angår. Fx med et nyt samarbejde med et vinfirma.

Kan et bilhus sælge vine? Så kort kan spørgsmålet være. For My Garage i Vejle kan svaret være endnu kortere:

Ja!

My Garage åbner nu et måske for nogle overraskende samarbejde med Wine Mages, der er ny partner i det jyske bilhus.

Synergierne med My Garage og partnerne på adressen er åbenlyse, og Wine Mage kommer til at yde et markant bidrag i forhold til at understøtte aktiviteter og skabe opmærksomhed for hele huset, vurderer CEO Lars Bjørnbak. Han forklarer:

- Det er vores fornemmeste opgave at danne rammen om en enestående oplevelse for kunder og gæster i huset.

- Vores målgruppe er connaisseurers, som har kvalitetsfornemmelser og som forventer det bedste, hvad enten det er indenfor den automotive verden eller vin.

Vores målgruppe er connaisseurers, som har kvalitetsfornemmelser og som forventer det bedste, hvad enten det er indenfor den automotive verden eller vin. Lars Bjørnbak, CEO, My Garage

- Samtidig matcher de to virksomheder hinanden godt i relation til et højt ambitionsniveau: Wine Mages målsætning er nemlig at stedfæste sig blandt de mest troværdige og indflydelsesrige aktører i branchen. Og for nyligt annoncerede vi hos My Garage ambitionen om at vækste yderligere mere flere kvadratmeter, flere partnere og et større forretningsområde, som tilbyder alt det bedste under ét tag, forklarer Lars Bjørnbak.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11