23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

God onlineservice hos værkstederne, men...

Ugens undersøgelse fra Voxmeter viser, at kunderne på landets værksteder i overvejende grad er glade for online-servicen, men der er et men. 

I ugens avis har temasiderne fokus på digitalisering, for hvordan er det helt konkret, at it-systemer og onlineløsninger kan hjælpe værksteder, bilforhandlere og andre med at drive deres forretning bedst muligt? 

Det stiller temasiderne skarpt på, men mindst ligeså vigtigt er det selvfølgelig, hvordan det digitaliserede univers opleves i den anden ende - altså når man er kunde. Er man tilfreds med den onlineoplevelse, man senest har haft hos sit værksted?

Det har analysehuset Voxmeter undersøgt i denne uge, hvor de har spurgt, hvor mange der er enige i, at værkstedet leverer god online-service.

Det gør mellem 34,3 og 42,6 procent, hvor nordjyderne er de mest tilfredse, mens sjællænderne er mindst.

Værd at notere sig er dog, at selvom der nok kun står, at mellem 2 og 3 procent er utilfredse med værkstedets online-service, så har omkring 60 procent slet ikke angivet et svar. Og det skyldes angiveligt, at de adspurgtes værksted slet ikke tilbyder nogen form for online-service. Det kan man så tænke lidt over. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.126