au2parts: Serviceabonnementer er et stigende marked
Bilejere vil gerne have en fast udgift til service, og grossisten CAC/au2parts er i gang med at hjælpe de frie værksteder i trenden mod flere servicekontrakter og abonnementer.
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/61705945.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=3360&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=2240&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=0&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=440&accessToken=093c50c8c967e6311091e56fce1b893d1ea0608991a7ad57f77b705538341c2f)
Servicekontrakter og abonnement er et stigende marked, hvor mærkedelen har vist vejen - grossisten CAC/au2parts er i gang med at hjælpe værkstederne. (Foto: Magnus Møller)
ATTRAKTIVT Abonnement på bilservice er pænt etableret hos autogrossisten CAC/au2parts, der tæller godt 550 værksteder i sine kæder AutoPartner, Teknicar og No Name. Direktør Niels Skak fortæller, at grossisten har lavet ’værktøjer’ til sine kunder – værkstederne – så de kan tilbyde bilejere servicekontrakter, baseret på Holco SAM fra Holco Automtiv...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement