23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Hvad er grossisternes parametre for konkurrence på reservedele?

Viggo Laursen satser benhårdt på lav pris, men det er ikke den endegyldige strategi alle steder - som fx hos Semler. Og hvad siger Auto-G og VM Autodele?

GROSSISTER En af de firhjulede grossister, der har styrket sin organisation denne vinter, er Viggo Laursen, der har ansat Marian S. Larsen - tidligere Auto-G.

Marian Larsen, hvad er status hos jer i Viggo Laursen?

- Vi er voldsomt i gang med at udvide vores produktportefølje, da vi oplever, at vores markedsandel af reservedelsmarkedet stiger. Vi oplever større interesse - og dermed også salg - af vores reservedele, hvilket skyldes kundernes mulighed for store besparelser - mange gange helt op til 30-50% i forhold til det generelle prisniveau i markedet og på de samme brands.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.082|