23948sdkhjf

Ny marketingchef hos Continental - stærke historier skal styrke interessen for dæk

Teamspirit, inddragelse og kreativitet er nøgleord for Continentals nye marketingchef i Danmark, Casper N. Svanemose. Den nye chef har med baggrund i fodbold og erfaring med digital markedsføring sat ambitiøse mål for koncernens synlighed.
 MARKETINGCHEF Ambitionen er klar for Continentals nye marketingchef i Danmark, Casper Neumann Svanemose. Den store dæk- og teknologikoncern skal med blandt andet digital markedsføring, såkaldte herokampagner og kant nå endnu længere ud til danskerne.

Efter forfremmelsen fra Marketing Communication Specialist til Marketing Manager vil han der...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Se seneste nyhedsbrev ???id_11737???

Send til en kollega

0.875