23948sdkhjf

Nu med YouTube og podcast: Bilbranchen DI jagter flere kvinder

Mærkeforhandlernes store organisation har sat en hel kampagne i gang for at få flere kvinder ind i deres butikker og på deres værksteder. Først med en YouTuber for fuld pedal ligesom en podcast er på vej. Og næste uge er der netværksmøde specielt for – ja, kvinder.
KVINDER - Vi må have flere kvinder ind i bilbranchen.

Så præcist sætter direktør i Bilbranchen DI, Thomas Møller Sørensen overskrift på organisationens nystartede kampagne. Kampagnen består af tre, der rækker ud ad forskellige kanaler: YouTube-film, postcast og i næste uge et netværksmøde.

 Trin 1: YouTuberen Jasmin har ordet - og billedet.
...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Send til en kollega

0.173