23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Nyt bilmærke i Danmark: 2.000 biler solgt – nu skal der være flere forhandlere

Det nye bilmærke, Cupra er blot 18 måneder gammelt. I år runder mærket 2.000 solgte biler, så derfor skal der udvides med flere forhandlere og bygges nye huse.

NYT BILMÆRKE 11 nye forhandlere og 2.000 solgte biler – eller præcist 2.000 solgte produktionspladser, altså solgte biler inkl. underskrevne købsaftaler, hvor bilerne dog ikke er leveret.

Sådan ser det hidtidige resultat for det nye bilmærke Cupra ud – Cupra, der i 2019 sprang ud af Seats familiefornuftige rammer og blev selvstændigt sportsmærke med fokus på design og eksklusivitet.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.079