23948sdkhjf

Opel skal være K.W.Bruuns dyre bilmærke

Den nye Opel Mokka, der også fås som elbil, skal være spydspids i den nye Opel 2,0. Derfor er en lille SUV spækket med udstyr, ligesom prisen er høj. For nu skal Opel være den dyre.
POSITIONERING Opel har haft det svært de seneste år med 2019 som nulpunktet, da det før så stolte tyske mærke ramte bunden af det danske marked med en markedsandel på 3,4 procent.

Det elendige salg var kulminationen på PSA-koncernens overtagelse af Opel-fabrikkerne og skiftet fra det fabriksejede Opel-Danmark til det danske Interdan, som importsel...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
30 dage for 0 kr.
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Send til en kollega

0.172