23948sdkhjf

Q&A med Renault Danmark: Her er fordele og ulemper ved online-service og -reparation

Især en række af de frie værksteder har haft fokus på online-booking af service og reparation. Men blandt mærkeværkstederne skruer Renault nu op for 24/7-booking på nettet. Hør Renault Danmarks aftersales manager Lasse Petersen forklare om udfordringer og fordele.
Hvad er baggrunden for at I nu kører en kampagne for online-booking af service på Renault?

Først og fremmest - tak for interessen for Renault Service Booking online. Baggrunden for lanceringen er den kraftigt øgede brug - og behov heraf - af digitale platforme, således at Renault-ejere nu kan booke en værkstedstid online på hvilket som helst tid a...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.102