23948sdkhjf

Q&A med Renault Danmark: Her er fordele og ulemper ved online-service og -reparation

Især en række af de frie værksteder har haft fokus på online-booking af service og reparation. Men blandt mærkeværkstederne skruer Renault nu op for 24/7-booking på nettet. Hør Renault Danmarks aftersales manager Lasse Petersen forklare om udfordringer og fordele.
Hvad er baggrunden for at I nu kører en kampagne for online-booking af service på Renault?

Først og fremmest - tak for interessen for Renault Service Booking online. Baggrunden for lanceringen er den kraftigt øgede brug - og behov heraf - af digitale platforme, således at Renault-ejere nu kan booke en værkstedstid online på hvilket som helst tid a...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
30 dage for 0 kr.
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Send til en kollega

0.094