UGENS TAL En tilfreds kunde kommer gerne igen. Også når det gælder bilmærker.
Og nok er det vigtigt at tiltrække nye kunder, men det er mindst lige så vigtigt at fastholde de kunder, man allerede har. Og her er der tydelig forskel på, hvor succesfulde de forskellige bilmærker er.
Det har analyseinstituttet Voxmeter i denne uge undersøgt nærmere m...
Ny undersøgelse: Disse bilejere vil vælge samme mærke igen
Voxmeter har i denne uge taget temperaturen på bilejeres mærkeloyalitet.
Audi har klart de mest loyale kunder, hvor over 90 procent angiver, at de vil vælge mærket igen. (Foto: PR)
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer