23948sdkhjf

Super Dæk Service firstmover på digitalt system til serviceflow

Efter seks måneders målrettet udviklingssamarbejde mellem værkstedskæden Super Dæk Service, FTZ og Hella Gutmann er Super Dæk Service klar til at implementere det digitale serviceflow-system macsDIA i alle kædens 62 afdelinger.
OPTIMERING For de frie værkstedskæder kan der være udfordringer forbundet med at arbejde med biler af forskellige mærker, sikre gennemsigtighed over for kunden i dokumentationen af bilens servicehistorik og ikke mindst finde de mest effektive arbejdsgange. Disse udfordringer skal den digitale serviceflow-løsning macsDIA fra Hella Gutmann løse hos S...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
30 dage for 0 kr.
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Send til en kollega

0.109