23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Bilportalerne gør klar til kamp og opruster på centrale pladser

Ny kommerciel direktør hos den ene. Satsning på video om brugte biler hos den anden. Kampen mellem Bilbasen og Biltorvet tager yderligere et skridt. Begge har netop ansat nye folk på centrale pladser, Erik Norberg hos Bilbasen og Ebbe Sommerlund hos Biltorvet.

OPRUSTNING Biltorvet versus Bilbasen er en infight, der kører og kører. Og her i foråret er spidset yderligere til, idet begge har ansat nye folk på centrale poster. Bilbasen har således netop ansat en ny kommerciel direktør, der skal styrke det strategiske samarbejde mellem Bilbasen og DBA. Samtidig har Biltorvet ansat en ny video-redaktør, der skal styrke det redaktionelle indhold på siden - og markant især på området brugte biler.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.145