23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Enighed blandt fælgprofiler - der er stadig penge i fælge

To af den danske fælgbranches topfolk om udviklingen i fælge: Både Jacob Arnes og Heine Frommelt ser stadig fælge som et vigtigt forretningsområde.

TRENDEN Hvad sker der egentlig med sommerfælge som overordnet, internationalt forretningsområde nu til dags?

Jacob Arnes, Rally Centeret, ser udviklingen således:

- Bilen er jo endnu ikke sat på skinner eller luftpuder, så dæk, og dermed fælge, er fremdeles et vigtigt forretningsområde, lokalt og internationalt. Der er ikke meget ændret i forhold til de sidste 10 års udvikling, hvor bilfabrikkerne satser på at sætte sig på markedet, dels gennem mere fokus på design, dels ved at holde forhandlere i stram bonus- og samarbejdsmulig kort snor. Men fuld kontrol vil de sandsynligvis aldrig få held til at opnå. Dertil er folks ønsker for forskellige.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.203