23948sdkhjf

AutoBranchen Danmark før påskesalget: Tror ikke på ketchup-effekt

Efter en historisk sløv marts er et godt påske-salg tiltrængt i år. Sådan lyder det fra Gitte Seeberg fa AutoBranchen Danmark. Hun tror dog ikke på en decideret ketchup-effekt.
HØJTID Påsken har traditionelt været en stor og vigtig salgsperiode for landets bilforhandlere. Og i år kan den vise sig at være ekstra vigtig. 

For den forgangne måned har ikke just budt på jubel-salg, fortæller Gitte Seeberg fra AutoBranchen Danmark.

 - Når vi kigger på tallene for både nybilssalget og brugtbilssalget, tegner mar...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
30 dage for 0 kr.
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Send til en kollega

0.188