23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

AutoBranchen Danmark før påskesalget: Tror ikke på ketchup-effekt

Efter en historisk sløv marts er et godt påske-salg tiltrængt i år. Sådan lyder det fra Gitte Seeberg fa AutoBranchen Danmark. Hun tror dog ikke på en decideret ketchup-effekt.

HØJTID Påsken har traditionelt været en stor og vigtig salgsperiode for landets bilforhandlere. Og i år kan den vise sig at være ekstra vigtig. 

For den forgangne måned har ikke just budt på jubel-salg, fortæller Gitte Seeberg fra AutoBranchen Danmark.

 - Når vi kigger på tallene for både nybilssalget og brugtbilssalget, tegner marts 2021 til at blive den dårligste salgsmæssige marts i ti år på landsplan. Det vidner om, at de danske bilforhandlere har fået en historisk svær start på året, og de er især blevet ramt, fordi de vigtige nytårskure har været umuliggjort af den tvangslukning, bilforhandlerne var underlagt frem til 1. marts 2021, siger Gitte Seeberg.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.14