HØJTID Påsken har traditionelt været en stor og vigtig salgsperiode for landets bilforhandlere. Og i år kan den vise sig at være ekstra vigtig.
For den forgangne måned har ikke just budt på jubel-salg, fortæller Gitte Seeberg fra AutoBranchen Danmark.
- Når vi kigger på tallene for både nybilssalget og brugtbilssalget, tegner mar...
AutoBranchen Danmark før påskesalget: Tror ikke på ketchup-effekt
Efter en historisk sløv marts er et godt påske-salg tiltrængt i år. Sådan lyder det fra Gitte Seeberg fa AutoBranchen Danmark. Hun tror dog ikke på en decideret ketchup-effekt.
Gitte Seeberg fra AutoBranchen Danmark håber, at påsken i år kan være med til at kickstarte bilsalget. (Foto: PR)
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer