23948sdkhjf

Sådan løser Mercedes-forhandler pladsproblemer og arbejdspukler

P. Christensen koncernen er kommet pladsproblemer, arbejdspukler og travlhed til livs gennem inddragelse af medarbejdernes ideer i en optimeringsproces udviklet af Daimler.
OMSTILLING Der er højt til loftet hos Mercedes-Benz forhandler P. Christensen i mere end én forstand. Her bliver medarbejderne hørt. Og det i en grad, så hele arbejdspladsen bliver indrettet efter de ansattes erfaringer, ideer og gode råd. Det har givet en række fordele for både medarbejdere og virksomheden i en igangværende lean-proces.

Så der er...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
30 dage for 0 kr.
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Send til en kollega

0.11