23948sdkhjf

Et kig under lakken på pierre.dk

pierre.dk, der på få årtier er blevet den største og mest moderne autolak-kæde i Europa, er i fuld gang med at udvide serviceprogrammet til autobranchen, så pierre.dk også fortsat er autobranchens fortrukne samarbejdspartner.

pierre.dks vigtigste opgave er sammen med samarbejdspartnerne og kunderne at skabe værdi for bilejeren.

”Værdi skal i denne sammenhæng forstås bredt og omfatter både de traditionelle parametre som kvalitet og service samt leveringstid. Værdi tæller også medarbejderudvikling og sikkerhed, uddannelse af næste generation, optimering af it-anvendelse, serviceprocesser samt minimering af miljøpåvirkningen, idet dette er en forudsætning for, at bilejerne også i fremtiden kan få vedligeholdt deres køretøj på en sikker, økonomisk, miljø og tidsmæssig tilfredsstillende måde,” forklarer Bo Jacobsen adm. direktør hos pierre.dk.

pierre.dk er derfor påbegyndt en transformering, som indtil videre har betydet, at de har fordoblet antallet af lakcentre til 40, udvidet serviceprogrammet med Dinitrol-Danmark

”Verdens bedste rustbeskyttelse” samt styrket organisationen med nye medarbejderkompetencer og profiler; alt sammen med henblik på skabe værdi og bæredygtighed i dag og om ti år.

pierre.dk udvider

Dinitrol-Danmark var første trin i udvidelsen af pierre.dks servicetilbud til autobranchen, og autolak-kæden arbejder også fremadrettet med at tilføje nye services til porteføljen.

pierre.dk har lige slået dørene op for det nye topmoderne og miljøvenlige Dinitrol center på Jens Olsens Vej 21, 8200 Aarhus N, så århusianerne får adgang til ”Verdens bedste rustbeskyttelse”.

”Endelig arbejder vi sammen bilhusene og forsikringsselskaberne omkring en fælles forståelse af reparationsvejledninger, så vi sammen kan minimere tids-/ressourcespild i reparationsprocessen og i stedet anvende denne på bilejerne,” fortsætter Claus Andersen, salgschef hos pierre.dk.

Medarbejderne er kernen i forretningen

Udvidelsen af lakcenternetværket samt den nye regionslederstruktur betyder, at pierre.dk kommer endnu tættere på kunderne og medarbejdere.

”Vores vigtigste ”konkurrenceparameter” er vores dygtige og engagerede medarbejdere, og derfor er vi meget tilfredse med, at vi igennem Covid-19 krisen har kunnet fastholde vores teams. Det er årsagen til, at vi investerer betydelige ressourcer i arbejdssikkerhed, og vi er stolte af, at vi som den eneste autolakeringsvirksomhed i Danmark, der har opnået udmærkelsen ”Krone smiley”, siger driftschef Jesper Mosdal.

Om: pierre.dk har de seneste ti år fordoblet antallet af lakcentre i Danmark og råder i dag over 40 lakcentre, hvor de udfører mere end 130.000 lakeringer om året. www.pierre.dk   

Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078