23948sdkhjf

DEBAT: Digitale mærke-servicebøger giver maksimal tryghed

Hella Gutmann Solutions har sendt en kraftig modreaktion til indholdet i en nylig artikel om digitale servicebøger, som adm. direktør Lars Bertz Thomsen karakteriserer som både forkerte og fejlfortolkede påstande.
ALARMERENDE Det var med stor overraskelse, at jeg forleden kunne læse i Motor-magasinet, at digitale servicebøger kan give falsk tryghed. Udover den falske tryghed hævder blandt andet den svenske brancheforening Sveriges Fordonsverkstäders Förening, SFVF, samt repræsentanter fra AutoBranchen Danmark og Dansk Bilbrancheråd, at de producentejede se...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
30 dage for 0 kr.
Opret nu
Virksomhedsløsning
Få et skræddersyet tilbud til din arbejdsplads.
Læs mere
Udvalgte artikler

Send til en kollega

0.172