23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

DEBAT: Digitale mærke-servicebøger giver maksimal tryghed

Hella Gutmann Solutions har sendt en kraftig modreaktion til indholdet i en nylig artikel om digitale servicebøger, som adm. direktør Lars Bertz Thomsen karakteriserer som både forkerte og fejlfortolkede påstande.

ALARMERENDE Det var med stor overraskelse, at jeg forleden kunne læse i Motor-magasinet, at digitale servicebøger kan give falsk tryghed. Udover den falske tryghed hævder blandt andet den svenske brancheforening Sveriges Fordonsverkstäders Förening, SFVF, samt repræsentanter fra AutoBranchen Danmark og Dansk Bilbrancheråd, at de producentejede serviceløsninger har store mangler, og videre anbefaler de en fri digital serviceregistrering.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.172