DEBAT: Digitale mærke-servicebøger giver maksimal tryghed
Hella Gutmann Solutions har sendt en kraftig modreaktion til indholdet i en nylig artikel om digitale servicebøger, som adm. direktør Lars Bertz Thomsen karakteriserer som både forkerte og fejlfortolkede påstande.
ALARMERENDE Det var med stor overraskelse, at jeg forleden kunne læse i Motor-magasinet, at digitale servicebøger kan give falsk tryghed. Udover den falske tryghed hævder blandt andet den svenske brancheforening Sveriges Fordonsverkstäders Förening, SFVF, samt repræsentanter fra AutoBranchen Danmark og Dansk Bilbrancheråd, at de producentejede serv...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer