23948sdkhjf

Vil du også booste dit salg med en OKI-printer?

I jagten på markedsandele er man som bilforhandler nødt til at være hurtig, fleksibel og målrettet i sin markedsføring - det gælder også i forhold til fysisk skiltekommunikation, hvor OKI tilbyder en bordprinter, der både reducerer time to market og maksimerer kundeoplevelsen.

OKI er pionerer inden for innovative printteknologier og en værdiskabende samarbejdspartner for danske bilforhandlere, der ønsker at kommunikere nyeste information om de udstillede modeller – uden at skulle vente i ugevis på produktion og levering af marketingmaterialet. Med løsningen OKI Signage Solutions er det nemlig muligt at producere iøjnefaldende skiltning øjeblikkeligt, så forretningen altid fremstår højaktuel og indbydende.

Omkostningseffektiv og fleksibel

OKI Signage Solutions er en multianvendelig og kompakt kontorfarveprinter til udskrivning af alt fra skilte og bannere til plakater, mærkater, visitkort og spejlhængere. Og fordelene ved selv at producere skiltningen on demand er til at få øje på, hvis man spørger OKIs Marketing Executive, Jeanette Løbner, der tidligere har været ansat i 8 år hos et af autobranchens store bilbrands, hvor man anvendte OKIs løsninger:

”Det er først og fremmest med til at reducere time to market, men heri ligger også, at bilforhandlerne bliver mere omkostningseffektive, fordi de ikke skal betale for at få materialet produceret ude i byen. Man oplever heller ikke spild af overflødige skiltepakker, når der udelukkende printes efter behov,” forklarer hun.

”Interessant er det også, at man som bilforhandler kan gå ind og gøre POS-materialet til sit eget, da designet typisk bliver udarbejdet af et reklamebureau med et variabelt felt, som muliggør lokal tilpasning. Det er også muligt at forme det hele selv med OKIs eget software system, hvor man kan anvende skræddersyede templates, der tager udgangspunkt i brandets design guidelines,” supplerer Jeanette Løbner.

Visuelle virkemidler der engagerer

Når kunder træder ind ad døren, handler det for bilforhandlerne om at fange deres opmærksomhed, som helst skal fastholdes og konverteres til interesse, prøvetur – og til slut – køb. Her spiller fysisk reklame en vigtig rolle som visuelt kommunikationsværktøj og virkemiddel.

”Alle undersøgelser peger på, at man som kunde gerne vil underholdes, inspireres og vejledes. Med en OKI-printer kan du nemt og hurtigt producere skiltning, når du har behov og derved maksimere kundeoplevelsen. Når butikken fremstår højaktuel og indbydende, sælger man simpelthen flere biler. ,” forklarer Jeanette Løbner og fortsætter:

”Det kan for eksempel foregå via gulvstickers, spejlhængere eller bannerstandere med kampagne- og priskommunikation samt tekniske specifikationer. Det hele produceres direkte fra samme kompakte OKI-bordprinter, som man bruger til udskrivning af sit papirarbejde og fakturaer, og det kommer mange gange bag på folk, hvor lav prisen er for sådan en printer,” slutter hun.

Fordele:
· En OKI-printer muliggør hurtig udskrivning i servicecentret eller showroomet
- fx til markedsføring af et bestemt eller særligt tilbud.
· En OKI-printer kan producere alle former for skiltning - blandt andet bannere, gulvstickers og spejlhængere.
· En OKI-printer reducerer time to market, fordi man ikke behøver at vente på, at materialet produceres ude i byen.
· En OKI-printer gør det muligt at skræddersy skiltningen efter lokale forhold og omstændigheder.
Og man behøver ikke at have en grafisk uddannelse for at producere disse materialer.
Læs mere på www.oki.dk eller kontakt Jeanette Løbner på jeanette.lobner@okieurope.com / 3073 0590 allerede i dag.

Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.1