NYTÆNKNING Et rullende showroom er et stærkt symbol på, hvordan omstillingsparathed og nytænkning bærer virksomheden Cepelo godt igennem corona-krisen.
- På grund af corona og de mange aflyste messer, har vi måttet tænke ud af boksen og være proaktive for at nå vores kunder på anden vis.
Sådan siger medstifter og direktør Peter Lorentzen, der nu stolt kan præsentere Cepelos seneste projekt - et mobilt showroom med et fuldt funktionsdygtigt og komplet sortiment af ladere, boostere, diagnoseværktøjer og ikke mindst en ADAS-væg med instrumenter til kalibrering af biler på landets værksteder.
Varebilen med det mobile showroom er folieret med nyt logo i Cepelos velkendte blå farver, og spækket med spændende produkter til autobranchen, så det rullende showroom kan besøge Danmarks autoværkstder i samarbejde med grossisterne.
Fra idé til virkelighed
Som for så mange andre virksomheder blev hverdagen med ét vendt op og ned hos Cepelo, da statsministeren 11. marts lukkede Danmark ned. Kontoret blev tømt for medarbejdere, telefonerne blev stille, og uvisheden for fremtiden var stor.
Cepelo rykker ud med mobilt showroom
Der blev tænkt kreativt i firmaet Cepelo, da Danmark blev ramt af corona. Nu kører et rullende showroom rundt og viser elektronisk og digitalt værktøj inklusive ADAS-kalibrering til værkstederne.