23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Bonde’s Auto: - Nu får jeg masser af Facebook-respons

Indehaveren af Bonde’s Auto er begejstret over at bruge mindre tid på Facebook og at få mere respons efter at være koblet på Auto IT’s nye Facebook Free.

LETTELSE Over 150 bilforhandlere er hoppet med på vognen med det nye Facebook Free fra Auto IT. Hos Bonde’s Auto i Kastrup har de haft Facebook Free i et par måneder og er begejstrede for det.

- Jeg syntes, vi har fået god respons på opslagene af vores salgsbiler, siger indehaver af Bondes Auto, Jørgen Bonde.

Han sagde ja tak til at være med i det nye tiltag, selv om bilforretningen i forvejen selv bruger Facebook, hvor sælgerne har lavet opslag et par gange om ugen.

- Nu kører det automatisk tre gange om ugen. Det er dejligt at slippe for arbejdet, fordi det foregår automatisk, så vi ikke skal koncentrere os om det længere, mener Jørgen Bonde, der godt kan mærke interessen for salgsbilerne stige.

- Vi får masser af respons på bilerne. Folk både ringer og skriver til os, at de har set den og den bil på Facebook og vil høre mere. Det er vi jo glade for, siger han.

Sobre tekster uden vrøvl

Udover almindelige annoncer bliver der også lavet opslag på Bonde’s Autos egen Facebook-profil, helt automatisk. Teksterne til opslagene leveres af Auto IT.

- Det fungerer ret godt. Det er gode, sobre tekster, og vi har ikke fået nogle negative kommentarer. Det er også rigtigt godt, at teksterne skiftes ud, så det ikke bare er samme tekst, for det bliver folk trætte af. Når det er fredag, kan der for eksempels stå noget om, at "nu er det weekend, så nu skal du ud at køre," udtrykker en meget tilfreds Jørgen Bonde.



Selv om Auto IT deler løs af lagerbeholdningen af biler, kan Jørgen Bonde også stadig selv dele biler, og det gør han.

Specialbiler får lidt ekstra

- Hvis det er en speciel bil, som for eksempel en Fiat 500 cabriolet, så giver vi den lige lidt ekstra annoncekroner, så den kommer endnu bredere ud, siger han.

- Alt i alt er vi meget tilfredse med samarbejdet - det krævede blot en opringning for at blive enige om, hvor ofte vi ville dele ting på Facebook, og så har det kørt gnidningsløst lige siden. Jeg kan varmt anbefale det, siger Jørgen Bonde.


BREAKING
{{ article.headline }}
0.186