23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Toyota fokuserer på mobilitet

Toyota forbereder sig på fremtiden med nyt koncept, som slet ikke handler om biler, men om mobilitet.

MOBILITET Verdens store bilproducenter har i stor stil stillet ind på, fremover at skulle sælge mobilitet i stedet for "blot" biler. Det gælder også japanske Toyota, der bl.a. under overskriften "Mobilitet for alle" har sat kurs mod en fremtid, hvor virksomhedens aktiviteter omfavner stadig mere end alene de firehjulede køretøjer, som gennem årene er blevet til verdens største bilmærke.

Nu har koncernens europæiske afdeling sat den første regulære handling bag ordene. Med en forpligtende udmelding i forbindelse med en storstilet præsentation i Amsterdam, har Toyota Europe nemlig nu også overfor offentligheden forpligtet sig til, at tage et stadig større og bredere mobilitetsansvar. Man har ganske enkelt skabt et helt nyt varemærke, et helt nyt brand, KINTO.

Tegnefilmsfigur

BREAKING
{{ article.headline }}
0.092|