23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Aftaler om digitale servicebøger strømmer ind

Danmarks største danskejede grossist, au2parts, indgår strategisk samarbejde med digitalservicebook.com efter nylig e-Boks aftale med 3,2 millioner danskere.

TILSLUTNING Au2parts’ fem værkstedskæder og -koncepter til cirka 1000 danske værksteder, og deres it-system Au2office, integreres nu hos Digitalservicebook i endnu en skelsættende aftale for den forholdsvis nye it-aktør, der arbejder for at tilbyde hele den danske og internationale autobranche åbne digitale servicebøger via sine it-systemer.

Samtidig er der begyndt at strømme forespørgsler ind fra flere bilproducenter og -importører fra flere lande omkring samarbejde. Digitalservicebook er netop nu klar med skræddersyede løsninger, der både i design, udsende og indhold kan tilpasses den enkelte bilproducents krav og integreres fuldt ud mellem Digitalservicebook og bilproducentens CRM-system.

- Vores timing er helt perfekt. Nyheden om vores digitale samarbejde med e-Boks ser ud til at vælte bilbranchen. Med sådan en stor tilslutning som med au2parts sættes der ny standard i bilbranchen - der er ingen tvivl om, at disse seneste store aftaler får de sidste tvivlere om vores gyldighed og værdi til at gå med i vores koncept, siger stifter og indehaver af Digitalservicebook.com, Martin Jensen.

Au2parts: Ikonisk aftale

Således har alle au2parts konceptværksteder samt au2office-brugere nu adgang til at tilbyde deres værkstedskunder direkte upload af bilens servicebog til e-Boks via Digitalservicebook.com. Ydermere vil de 3,2 millioner bilejere, der er tilknyttet e-Boks, nu kunne finde deres au2parts-værksted direkte i e-Boks’ nyligt lancerede app. Det finder kædechef hos au2parts, René Lang, attraktivt.

- Det er en ikonisk aftale, der ikke bare sikrer servicekvaliteten, men også - som noget helt nyt - sætter kunden, og dermed bilejeren i fokus og sikrer, at bilejeren altid har adgang til sin servicehistorik og dermed har helt styr på garanti og dokumentation, siger René Lang.

It med stor værdi

Digitalservicebook.com’s mål har, siden starten i 2015, været at kunne hjælpe værksteder og kunder til at kunne dokumentere og sikre adgangen til den garantigivende servicedokumentation på nemmeste måde.

- Ved at indgå aftalen med au2parts bliver der taget et solidt skridt imod at kunne sikre de værdier, som både au2parts og Digitalservicebook.com står for, netop den gode kundeoplevelse, den korrekt udførte service, og ikke mindst den mest tidsbesparende og garantisikrende servicedokumentation. Vi er både stolte og glade for, at au2parts bærer samme værdisæt som os og ser frem til et fantastisk samarbejde, siger Henrik Pedersen, salgs- og marketingdirektør hos Digitalservicebook.com.

Martin Jensen supplerer:

- Jeg tror på, at når it giver værdi for både forbruger, bilforhandler, værksted og bilproducent, så har man fat i noget rigtigt. Vores løsning, har fra starten været tænkt "ud af boksen" og har fokuseret på, hvad der giver værdi - vi har ikke taget udgangspunkt i de portaler, nogen producenter udbyder, men helt bevidst valgt at tage udgangspunkt i, hvad der giver værdi for et værksted og deres kunder.

- Just-Eat, MobilePay og Endomondo fik ikke succes ved at gøre som alle andre - de fik succes ved at gøre det bedre og ved at tilbyde løsninger, der giver værdi. Nu er det ikke længere et spørgsmål, om man skal gå med hos os i Digitalservicebook, men et spørgsmål om hvornår man tilslutter sig fremtidens digitale værktøj i vores regi, siger Martin Jensen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.153